Followers

Wednesday, April 18, 2012

April Babiess , Happy birthday to you :)

Happy birthday , my dear Viko !
 一眨眼,17号了 
Hohoho , 我家小可爱的大日子。
在这对我们来说那么重要的日子
还是摆脱不了要见那群小恶魔的命运 
硬着头皮乖乖做工去
小恶魔们看惯了我戴眼镜的样子
四个月来我还是第一次戴隐形眼镜去做工
他们说:怎么样子那么奇怪的 ...............
算了你们看不惯。×废话太多了 

Leisure Mall WongKok .

Outfit of the day .

  

wulalal , my fav photo of the day buahahha XD

Baby sy and Pinka 

Stupid Cindy kakacaucau XD

Forver photographer , Lim Enzai XD

mmg 38 !

照骗啊~~ 拍得我好白哟 XD

My mature baby , Pinka
 Always complaint im too mature ?!
seeeee ? who more mature ?! XD

Full of LOVE 

Viko baby we loveeee you

Sexy baby ! XD Jy

My mamiiiii ~ Ling 

跟他们站在一起很有安全感有没有?HAHAH

Do we look alike ?

Once again , Happy birthday mydear .
哪、十六岁了长大了哈
不要每天浪费时间胡思乱想了
踏踏实实地做个开心人 
我愿意和你分享我的伦伦 xD
没有人讨厌你、大家把你重视惨了。
知道你难免会寂寞,派了只小狗去陪你
你可要真真的好好照顾它
那可是一个生命。
亲爱的 ,别怕、还有我。
下次你把心事告诉我,我决决对对知道那是秘密了 XD



YeanWeiy's birthday 

18th of April , her birthday - baby YeanWeiy .

我会变脸,你们看得出来吗?XD

Happy birthday to you ~~~

Awwww look at my pretty baby <3 !

   

Make a wish , make a wish ....

Our group photo . My gang ! 
We love you baby !

   

   

  Yummy :3

Happy birthday dear , all the best !

Stay sweet with you baby Nicholas ! Love you .

No comments:

Post a Comment